tillbaka igen. kanske

      DATUM: 2011-05-18 TID: 20:24:52
HAHA, HMMM.
- ja, man kan väl säga att jag hade en ganska lång bloggpaus? Nåt sånt iaf. Har verkligen inte haft någon lust o blogga alls men ska försöka nu igen.

Om mindre än tre veckor är det sommarlov. Det är helt sjukt! Har bara denna och nästa vecka kvar som är riktiga skoldagar. Resten är typ ''lekdagar'' eller vad man ska kalla det. Tvärsoft! Imon har jag svenskaprov. O nästa vecka e det matteprov på HEEEELA boken.. :s
Hmmm, tror jag måste plugga lite jättemycket inför det eftersom jag inte är så vääärldsbäst på matte. Får be ebba hjälpa mig. Värmen har också försvunnit för tillfället. Idag har det varit kallt o regnigt. Efter skolan stack jag o ebba till 421. Jag köpte nya hörlurar till min iPhone o ebba köpte en bikini, en magtröja och ett par cykelbyxor tror ja det heter? Och på lördag sägs det att jorden går under.. hahahaha. Tror gubben att vi bara ska försvinna helt plötsligt eller? Har han slagit i huvudet eller nåt? Aja, jag tror iallafall inte på det. Ebba åker till Tallin på lördag.. hon lämnar mig i fem dagar. Kommer känna mig mobbad.. fuck u ebba.
Och vet ni. Jag tror jag ska färga håret ljusare. Inte blondt men typ ljusbrunt. Mycket finare nu till sommaren. Och sen ska jag ta två hål till i öronen. Så jag har tre i ena och två i andra. NICE! Men det får vi se när det blir. Måste köpa avslutningsklänning och avslutningsskor också. Det får bli på lördag tror ja. Nu ska jag sluta skriva o plugga istället. Kan ju typ ingenting. Vi hörs kaaanske senare.
Puss





ni får stå ut med mina gulliga bilder (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback