I'm home

      DATUM: 2011-12-19 TID: 15:38:04
Tjatjatja.
Nu var måndags skoldag avklarad. Lite skönt sådär. Dessutom fick vi sluta 1 och en halv timme tidigare idag, hur nice är inte det?
Är iallafall hemma nu och ska käka lite fort. Sen ska jag iväg till stan med mami.
Nu är det bara två dagar kvar och sen är det jullov! Jag ska till sälen på torsdag så jag slutar redan på onsdag hihi. Ska flyga upp till sthlm då eftersom jag ska till sälen med papi, linda och felix.
För er som inte vet vilka linda & felix är så är det pappas tjej och hennes son. Det kommer iallfall bli skitmysigt tycker jag! Skidor, skidor, skidor & ännu mer skidor! :D
Nää nu ska jag äta lite, vi hörs ikväll. Puss!
typ två dagar gammal så den får duga ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback