im back on track bitchees!

      DATUM: 2011-07-26 TID: 23:42:45
Jaa ni...
Det går ju sådär med min bloggning haha. Har helt ärligt inte haft någon lust alls att blogga i sommar. Som ni kanske märkt ehe ;$
Kan ju iallafall berätta att jag har bytt rum. Så nu & i framtiden bor jag på viiinden. Det e skitnice. Har en hel våning för mig själv. Kan ta kort på det någon dag när allt e färdigt så får ni se hur det ser ut. :D
På torsdag ska jag på brölopp. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig.. & sen på fredag ska jag först till mormor & sen till farmor. Och lite senare i veckan ska jag till sthlm o va med papi på landet några dagar. Ska bli lite mysigt. Har inte varit där sen i typ början av juni...
Kan ju också passa på och berätta för er att gothia ÄÄÄÄÄGDE SÖÖNDER! så sjukt jävla värt. Längtar redan tills nästa år asså! Det som e mindre bra e att jag tror att någon har smittat mig därifrån :( Eller ah, rättare sagt smittat massa som va på gothia. Typ 10 stycken jag känner e sjuka.. o alla va på gothia haha. Men det va ändå värt enligt mig ;)
Nu ska jag packa. Kanske hörs senare. Annars hörs vi imon.
Kyss


oldiiee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback