slappdag idag igen..

      DATUM: 2011-06-22 TID: 17:59:06
Nu är jag hemma igen. Eller jag har faktiskt varit hemma ett bra tag men gjort lite andra saker.
Jag har bla. städat bort lite skit på vinden som ska bli mitt nya rum om typ två veckor. Guuud vad jag längtar asså. Det kommer bli så snyggt!
Jag skulle ju igentligen passat min syster idag men magnus bestämde sig för att stanna hemma idag och jobba imon istället. Så imorgon är jag hemma o passar olivia hela dagen. Va inte ute o sprang idag heller. Va för lat haha. Får se om det blir en springtur imon istället. Nu resten av dagen/kvällen ska jag bara slappa. Ska ta en dusch snart och sen ska jag bara sätta på en bra film o mysa. Men vi hörs senare.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback