dagen blev rätt soft ändå

      DATUM: 2011-06-21 TID: 23:01:55
Hemma igen!
Jaa, min det blev ingen slappdag idag! Drog till torget med magnus & olivia vid 3tiden. Vi käkade glass på triumf. Gottigott. Sen så skulle dom gå och bowla o då stack jag hem för o hämta min väska sen bar det av till eklanda. Träffade www.isabelleellinor.blogg.se. Vi typ dansade eller vad man ska säga haha. Det va nåt askul wiispel iaf. Och sen käkade vi glass o snackade lite. Riktigt kul faktiskt! Tog bussen hem vid 10 över nio så kom hem typ kvart i 10.
Imon ska jag passa min syster hela dan. Vi ska ut o springa på morgonen.. duktiga cheyer. Sen så vet jag inte vad som händer. Sov så gott sötisar så hörs vi imon!
Peace


bjuder på gammal oredigerad ful iphonebild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback