jag har tänkt på en sak...

      DATUM: 2011-12-18 TID: 22:40:16
Funderar starkt på att börja blogga igen.
Men jag är inte riktigt säker för om jag skaaa de så måste jag bättra mig på att uppdatera sådär typ varje dag.. minst. Och det är ju inte kul och läsa en blogg utan bilder så då måste jag bättra mig på och ta bilder också.. Men jag funderar på det och ska testa nu ett tag så får vi seeee dåva!
______________________________________________________________________________________________
Aja ska kanske berätta lite om mig själv då.
Jag heter Linnea och är 14 år. Bor i bästa staden göteborg och går i skolan i Mölndal. Jag är en väldigt social tjej som älskar folk haha. Nej men seriöst, tycker det är sjukt kul och träffa människor. Sen så tycker jag om det vanliga. Shopping, kläder, skor, killar, fika och ah ni vet. Personen som vet mest om mig och som har hjälp mig genom mycket är min bestis ebba alkehag. much love to henne ♥
Aaaaa, det va väl lite såndär bra och ha fakta om mig haha.
Nu ska jag sova.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback