sorryyyy asså

      DATUM: 2011-07-28 TID: 00:19:24
Hejsansvejsan!
Sitter i mitt rum o lyssnar på rätt så gammal men ändå chill musik i mina högtalare. Chillar på livet lixx.
Har lämnat ifrån mig macbooken idag också.. lite sorgligt nästan haha. Det e absolut något jag ska önska mig i julklapp. Den här sega skiten kommer säkert lägga av en vacker dag. Den e sjukt seg.. :/
Idag har jag iallafall varit hemma till typ 5. Då stack ja till eklanda o träffade ebba, william, max & marcus. Vi chillade lite på fotbollsplan tills victor kom. Sen åkte dom hoooome. O då träffa vi ebbas kompisar kevin, totte & andy. Spelade lite fotboll o bara snacka. Lite mysig dag sådär. När jag kom hem satte jag igång o packa. Ska trots allt vara borta i typ tio dar. Fick packa om min resväska typ 4 gånger för att allt skulle få plats. O nu e den proppfull.
Imorgon ska jag på bröllop. Så det kommer inte bli så mke bloggning imon eftersom jag kommer hem på kvällenn/natten. & sen ska jag till sthlm på söndag som jag redan berättat. Kommer ta med min lilla vita dator men det kommer nog inte bli så mke bloggning när jag e i sthlm. Beror på internet, tid & lust haha.
& så kommer det inte bli så jättemke bilder nu heller. Så jobbigt o ta kort med telefonen o sen ladda in i datan haha. Men ska försöka fixa några bilder då&då. Nu ska jag chilla framför fb resten av kvällen. Ha d gutttt.

Puss

förlåt för ingen bild nu heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback