goodnight babes!

      DATUM: 2011-12-19 TID: 21:55:29
Hey kåmpizar!
Tänkte bara säga godnatt hihi. Hittade lite av det jag skulle hitta idag. Köpte bla. sista julklapparna, en nyårsklänning och mina älskade Ugg's som jag har letat efter jättelänge! Men nu är dom äntligen mina.
Imon så händer det mycket. Sista dan innan jag åker ju. Först ska jag till skolan, sen ska jag till olivias skola o gör nåt, sen ska jag till svenska mässan (tror jag) och lämna julklappar till barn som bor på barnhem tillexempel. Tycker att man kan göra det eftersom man alltid har nåt skit som bara ligger och tar plats i rummet. Jag ger tillexempel bort 4 spel till småbarn och en victora secret parfym till barn i min ålder. Använder den ändå aldrig så varför ska jag ha den som inte ens uppskattar den lixom? Då kan lika gärna en chey som inte får fira jul på samma sätt som oss få den och bli jätteglad istället! :D
& sist så ska jag träffa ebba & simon tror jag. Säga hejdå typ haha. Byta julklappar osåntdär.
Men nu ska jag uppdatera min iPhone och sen ska jag sova. Vi hörs imon!
Puss


för nån dag sen i skolan hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback