skitväder jaaaaaa0

      DATUM: 2011-05-22 TID: 19:42:45
Hej! Och förlåt för seg uppdatering.
Söndag idag. På förmiddagen va jag inne i stan med mami för att kolla avslutningsklänning. Det är ju bara typ två veckor kvar! Hittade en jättefin inne på missäy för bara 200 spänn! Rena kapet eller vad säger ni? (;
Hittade även en urgullig tunika också. Den kostade 200 den med. Så om jag får bra på mitt matteprov som e på tisdag får jag den. Haha, annars skulle mamma lämna tillbaka den vilket jag inte vill!
Sen kollade vi i nåra skoaffärer men hittade inga snygga så vi åkte till torget o där hittade jag ett par snygga från bianco. Perfekta sommarskor som man kan ha till allt möjligt. Så dom e lixom inte sådär överfina så att man bara kan ha dom på fester osånt. Och det e ju bra?!
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag pluggat matte hela tiden. Tråkigt men jag måste verkligen få bra resultat och så har vi prov på HELA FUCKING MATTEBOKEN! :(
jaja, jag ser fram emot sommaren. Ska snart duscha och lägga mig o kolla på solsidan. Sen blir det lite mer plugg och sen en kopp té och en film. Det passar perfekt till detta äckliga skitvädret vi har i gbg. Usch o fy vad tråkigt!
& min käre bästavän ebba är i tallin nu. Med hela cafégruppen. Dom bor på lyxhotell med spa osånt. Och missar 4/5 dagar i skolan. Då kan man snacka lyx!
Juste! Jag köpte en ny piercing också. Den jag har i ny köpte jag i Thailand och jag tål den typ inte. Det blir infekterat och skit hela tiden. Så ska byta idag hade jag tänkt.
Ha en bra kväll så hörs vi igen senare säkert!
Puss


skolavslutningsklänning!
blogg.se försämrar bildkvaliteén -.-


min älskade tunika.
Btw, min rumpa e inte så stor och jag putar inte. Så kommentera inget om den taaack :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Söt klänning! :) (L)

2011-05-23 @ 17:49:53
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygga kläder! :D

2011-05-25 @ 13:08:43
URL: http://hhildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback