sjukt gött väder ja0'

      DATUM: 2011-05-31 TID: 12:39:27
Hejhallå alla underbara människor!
Idag e det fett varmt ute. Sommaren är nog här nu :D
Idag så hade vi ''klassensdag'' i skolan. Lärarna hade bestämt att alla 7: or skulle spela brännboll. det va helt okey faktiskt. Gött väder osånt. Men lagen? Dom va helt ojämna så att ett lag va typ tio och ett annat lag 5 pers. Då funkar det ju lixom inte. Så jag blev arg och stack hem :$
Har duschat osånt nu. Bytt om till shorts och ska strax ner till köket o eta lite. Halv tre ska jag till tandläkaren. Döda mig? Jag hatar tandläkaren :(
Ikväll blir det kanske bio med papi. Baksmällan två ska vi se tror jag. Om han har bokat biljetter dåråå.
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback