It's friday friday

      DATUM: 2011-05-27 TID: 14:39:06
Tja!
Fredag idag. Hur gött? Min fredag ska jag spendera med ebba. Vi ska somsagt ha myys ikväll med film o glass osånt. Fast nu först ska jag duscha och byta om och lite sånt. Ska nog köra på min fake onepiece. Perfekt tillfälle ;)
Inte alls många dagar kvar i skolan heller. Våran sista riktiga skoldag med vanliga lektioner är på måndag. På tisdag har vi klassens dag och på onsdag fotbollstunering. Sen e man ju ledig torsdag, fredag och måndagen efter helgen. Sen slutar vi onsdagen den 8:onde. LÄÄÄÄNGTAR!
Nu ska jag ta nåt att äta o sätta på lite musik. Hörs innan jag åker.
Puss




Bjuder

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig om du känner för det :)

2011-05-27 @ 14:56:29
URL: http://modemaniac.blogg.se/
Postat av: HANNA

haft en bra dag än så länge? :)

2011-05-27 @ 15:15:19
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback