Erkänner härmed att jag e sämst på att blogga!

      DATUM: 2011-05-25 TID: 18:41:28
Jaaa, men nu är det ju så att Isabelle har macbooken denna veckan och min lilla vita e sönder.
Det e verkligen inte meningen att bloggen ska bli lidande varje vecka men man kan ju inte göra så mke när man gjort sönder datan.. så ja, förvänta er inte speciellt mke uppdatering då jag inte sitter så ofta vid våran iMac som står nere i köket -.-
Idag är det iallafall onsdag. Skulle igentligen gått till gården men den är tydligen stängd pga utbildning? Så får se om jag drar dit på fredag istället. Ebba kommer ju hem imon! :D Får se om jag träffar henne imon eller på fredag. Har saknat henne som faaan! Inte lätt att vara borta från sin beestisfestis i fem dagar :'(
Jaja, nog om det. Har precis tagit en vaarm go dusch. Haha, duschade i typ 2 timmar. Så jäkla skönt! Hade matteprov B-Del idag också. Det gick åt helvete men vafan. Nu behöver jag inte plugga matte på tre månader typ!
Skolan är tvärsoft. I svenskan kollar vi på film. I spanskan kollar vi på film. I NO:n gör vi ingenting. So:n är jag klar med, matten är jag klar med. Engelskan spelar vi in en film.Jaa, ni hör ju. Allt e gräääjt!
Vädret är lite uppochner. Får hoppas på sol & värme lagom till skolavslutningen iallafall!
Nu ska jag poppa popcorn och sätta på en bra film. VI hörs väl någongång senare i veckan om jag får tid. Annars hörs vi när jag fått tillbaka macbooken.
Puss!



coolchey_97 chillar i sin onepiece nyduschad.
charmiga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback