AFFE IS THA SHIT

      DATUM: 2011-05-26 TID: 17:14:52

Yoyoyoyoy, vad händer?
Hos mig är allt bra iallafall. Ebba sitter på bussen hem till gbg. Fast tyvärr e hon ''sjuk''. Men ska ändå hem till henne o ha filmkväll imon. Myyyys. Ikväll ska jag mysa med mami och olivia. Magnus e i sthlm så det blir en tjejkväll ikväll. Thaimat, film & popcorn blir det. Sitter just nu i köket o lyssnar på go musik. Och jag fyller år snart ju! Mindre än en månad kvar! Kommer bli fett. Och så önskar jag mig en kamera så att jag kan uppdatera mer med bilder ;)
Önskar mig även en onepice/ziperall. Pengar, piercingar, iPhoneskal och presentkort. får väl se vad man får och inte får haha. Hoppas mest på onepiece och kamera. Och jag vet att jag redan har en fake onepiece men jag vill ändå ha en äkta. För den som jag har nu e inte så speciellt skön. Visst, den passar perfekt o ha i väskan nu när det e sommar. För då skulle äkta onepiece va alldeles för varm men jag vill ha en och gå runt i hemma. Fattar ni?
Nä, nu ska jag sluta babbla och hitta på något vettigare att göra. Vi hörs!
Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback