woopsi..

      DATUM: 2011-03-05 TID: 00:44:22
Förlåt..?
Har helt glömt bort bloggen. Eller ja, kanske inte glömt bort men jag har inte haft riktigt med tid.
I onsdags drog jag till gården vid typ 7. När jag kom dit var det tårtkalas haha! Putte fyllde år så det firades typ.
Åkte hem vid typ nio. I torsdags så sov jag till klockan elva. Vi hade bara en lektion men jag hoppade över den eftersom jag skulle till doktorn. Allt gick bra där. Drog in till stan med papi och käka thailändskt! Sen åkte vi till tele2 och köpte min nya bebis! Alltså iPhone. Älskar den! Så nu har jag nytt nr osåånt. Comviq också ja0.
Lekte med den resten av kvällen. (kan misstolkas men ni vet hur jag menar) (;
Idag så va det skola som vanligt. Slytade halv två och pappa kom och hämtade mig vid typ två. Så jag åkte altså upp till sthlm idag. Käkade sushi och kollade film ikväll. Ska stanna här tills på söndag. Då åker jag ner till mormor & morfar och åker sedan hem med Magnus och Olivia som är där nu.
Nu ska jag sova tror jag. Kommer inte få sova bort hela dagen imon.
Juste. Tagga nästa helg! Kommer bli feeeettnice asså! Lovar er. Men mer om det senare i nästa vecka.

Har inte tagit några nya bilder. Det kommer imorn eller nåt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: BeProudYou'reFromGothenburg

Äru ingen riktig götebörgaare linnnnea?

IMON* inte imoRn ? :ooooooooooooooooooooooooo

2011-03-07 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback