vår :D

      DATUM: 2011-03-22 TID: 22:04:19
Nu hade jag tänkt sova.
Fett tidigt men jag sov inte så mycket inatt och har varit skit trött hela dagen så kan lika gärna lägga mig tidigt så jag e pigg imon. Börjar åtta istället för 20 i 9 -.-
Det ska bli 6+ och sol så imorgon kör vi på jeansjackan! Kommer frysa röven av mig men det är det fan värt. Jag vill känna våren på riktigt!
Jag vill shoppa! Jag vill ha en onepiece :(
Jag ska fråga pappa om jag kan få en. Så kan jag betala halva och han betala halva! Smart där. För det e det fanimej värt! Jag ska ha en.
vill shoppa vårkläder och underkläder också.. och skoooor! högklackat som lågklackat. Det e typ världens bästa känsla och köpa skor. Ja, jag vet att jag e lite små konstig men jag älskar verkligen att shoppa :(. E det bra eller dåligt?
Aja, får vänta tills mamma kommer hem så kanske hon har med sig några presenter ;). Sen får jag väl åka och shoppa med henne fast för mina pengar..
aja, nu ska jag sluta klaga.
Hörs imon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback