träning snart..

      DATUM: 2011-03-24 TID: 18:02:46
Hej bloggen!
Har precis städat klart hela huset. Mamma kommer ju hem på lördag och då vill vi att det ska vara fint ;)
Jag är dock inte hemma när hon kommer men jag träffar henne på söndagen så det gör nog inget får vi hoppas. Om ungefär en timme sticker jag o tränar litegrann. Har inte tränat på hela veckan så känner att det va dags nu. Skulle igentligen tränat i tisdags men alla pass va typ fullbokade så fick träna idag istället. är inte speciellt pepp på det men får väl hoppas att jag blir de så småningom!
När jag kommer hem igen så ska jag duscha och sen packa ner det sista. Åker imon ju. Shit, en vecka går verkligen fort. Känns som att det va måndag igår typ? ;o
Aja, är fett taggad iallafall. Vet inte hur många gånger jag skrivit de haha. men vem bryr sig.
Nu ska jag ner o käka något. Vi hörs (kanske) ikväll.
Puss



( fast nu har jag träningskläder på mig ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback