Té och plugg.

      DATUM: 2011-03-22 TID: 17:52:57
Nu är det så att jag måste plugga!
Åh, jag hatar det men har engelska och matteprov nästa vecka så det e typ jätteviktigt att jag blir godkänd på dom..
Så det ska jag ägna resten av min ''kväll'' till. Eller ja, ska hinna med en dusch och hade tänkt göra en ansiktsmask idag. Längesen nu. Sen hade jag tänkt måla naglarna och så vid klockan nio e det dh. Så ska plugga i typ en halvtimme på engelskan nu eftersom jag glömde min kära mattebok i skolan -.-
Gjorde mig en kopp té och har på go musik så det kanske inte blir så jobbigt ändå? Aja, vi hörs senare.
Puss


Äckliga engelskabok. JAG HATAR DIG!

Åååh, té. Haha, kolla minen :(

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sööt :)(L)

2011-03-22 @ 21:33:56
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback