tagga helgen!

      DATUM: 2011-03-23 TID: 15:19:34
Hejsanhoppsan!
Åkte hem från skolan rätt tidigt idag. Har inget elevensval så åkte redan vid halv 2. Kändes skönt att komma hem så tidigt. Imorgon är det simprov med skolan. Jag ska dock inte vara med. Men måste ändå dit för att ''hjälpa till'' som min idrottslärare sa. Vadå hjälpa till? Jag kan ju inte direkt hjälpa någon att simma? Aja, på fredag så ska ju jag och ebba till tylösand. Jag längtar som in i helvete. (förlåt för att jag svär mami). Men asså jag är överlycklig att jag får åka dit igen! Har varit där typ 3-4 gånger. Men då har jag varit så ''liten'' att det lixom inte blir kul. Sen har jag alltid varit där med pappa, linda och felix. Nu får jag ta med mig en kompis och vi får ett eget hotellrum?! Ska ta med mig mina högtalare till iPhonen så att vi kan dunka musik hela natten! :D
Ska alldeles strax gå och hämta syster på skolan. Ska passa henne hela kvällen -.-
Sen ska jag nog börja packa lite smått. Bikinin ska ju fram igen! :D
Vi hörs senare. Pusspuss




töffing'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback