tagga bigbrother om en timme

      DATUM: 2011-03-20 TID: 21:05:58
Altså.. jag suger på att skriva inlägg.
Men.. jag har haft en härlig helg! I fredags drog jag och ebba till gården vid typ hlav 7. Tårtkalas va det där jhaha. Sen vid 8tiden drog vi hem till mig och käka. Sen vid 9tiden drog vi tillbaka till gården o hängde där till typ 11. Kom hem ungeför 20 i 12. Igår (lördags) kom jag till ebba vid tre ungefär. Hon rensade typ ut hela sitt jäkla rum så jag satte på en film. SAW 7. Tvärdålig. Sen vid typ halv sex drog vi till hovås. Va där ett litet tag bara. Sen drog vi tillbaka hem till ebba o käka o fixa oss osååånt. Drog ut och träffade Victor, Max, William & Sam vid typ halv 9. Sen kom Niklas, Jesper, Simon, William och dom hade släptåg av Ebba angervall, Anna avela och en 98a. Hängde mest med booooysen men w/e. Sem vid typ 10 drog max o dom för att dom skulle lana. Så vi hängde med gänget till eklanda i typ en timme. Där träffade vi Sahlberg och Sovelius. Trevligt värre!
Åkte tillbaka till frölunda vid 10 över 11 typ. Försökte locka ut max, william & Victor med hjälp av ***** men det funka inte så vi satte oss i en lekplats o snacka en stund. Gick hem vid tolv typ. Gaaalet nice kväll/helg.
Är jättejättenöjd. Tack alla ni som va med. Love u ♥
Nu väntar jag på att bigbrother ska börja. Ska nog gå ner och göra mig en kopp té. E ensam hemma. Eller ja, olivia e hemma men hon sover. Najs!
Vi hörs imon.

Puss ♥

har inga bilder men får macbooken imon så ska ta lite bilder dåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback