LÅÅÅÅNGT INLÄGG MED LIITE INFORMATION :D

      DATUM: 2011-03-29 TID: 20:36:07
Ojdå..
Jag som lovade att uppdatera från tylösand. Det gick väl inte så jättebra haha :(
Men vi har haft en grymt skön/rolig/mysig/tvärkul helg iallafall. Det e huvudsaken.. eller?
På fredagen kom vi typ klockan 5. Bytte om direkt och gick ner till spaet. Pappa hade vinprovningt till typ klockan 9 så vi åt inte middag förens vid halv tio ungefär. Maten var nästan det godaste jag smakat.
Sen på lördagen käka vi vääärldens godaste frukost (enligt mig). Sen stack vi in till halmstad och shoppade lite. Fick med mig ett linne, en blus och ett par tvärcoola leggings. Sen åkte vi tillbaka och jag och ebba tog ett träningspass. Zumba.. inget för mig typ. Jag kan ju inte vicka höfter samtidigt som jag ska fram med höger fot, åt sidan med vänster och snurra och blablabla. Slutade med att jag skyllde på att jag hade håll (vilket jag faktiskt hade)
Men man blev sjukt svettig iallafall. Sen gick vi ner o badade och bastade en stund. Pappa hade vinprovning igen så jag och ebba hängde på rummet, dunka musik o hade allmänt damp/kul.
Käkade middag på finresturangen och bakom mig satt Per Gessle. Lite coolt sådär. Hans son e tvärsnygg för er som inte visste. Lite för ung kanske :$
Ebba och jag somnade inte förens vid 5 eftersom det ställdes om till sommartid. Va dööödligt trött på söndagen. Vi gick upp typ åtta o käka frukost. Sen upp på rummet och packa iordning sakerna och sen somnade jag typ en timme haha. När jag kom hem va mami hemma! Har saknat henne som faaan, (förlåt för att jag svor mamma)
Men nu är allt som vanligt. Min syster fyllde 7 år igår. Stor tjej eller vaaad? :O
Idag började skolan klockan ett. Va hos doktorn klockan åtta för att mäta mått till min skitkorsett jag ska få. Åkte hem o sov till halv elva och drog till skolan vid typ tio över tolv. Eller ah, då kom jag fram 10 i 1.
Har jätteont i halsen så ska ta och lägga mig nu. Kolla på dh och sen sova. Eller kanske kollar på BB också. Inte säker på om jag orkar..:(
Aja, detta blev ett väldigt långt inlägg men ville bara informera om att jag har haft en fantastisk helg och sa försöka börja blogga som vanligt igen. Lämnade ju macbooken i måndags.. Saknar den redan :(
NU, ska jag sluta babbla. Vi hörs imon!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback