Kom på en sak..

      DATUM: 2011-03-17 TID: 21:46:35
Jag hade tänkt börja videoblogga. Typ iallafall.
Registrerade mig på videofy.me så i nästa vecka när jag får macen hade jag tänkt börja videoblogga. Har ingen aning om hur man gör en ''bra'' videoblogg men jag lär mig väl hoppas jag. Kanske börjar nästa helg. Då jag är med ebba på tylösand så att ni kan få lite live uppdatering från våran lyxhelg ;)
Nä men seriöst nu, det e typ ett av sveriges lyxigaste hotell. Ni fattar inte hur nice det e där. Och jag skriver inte det här för att skryta, det lovar jag er för jag är inte sån. Men det kommer bli så sjukt kul att få åka dit med min bästavän. Vi ska tillochmed få ett eget rum! Fattar ni? Ett HELT eget hotellrum!
Någon som heter linnea lääängtar.
Och btw, någon som vet om man kan blogga från iPhone? För det funkar typ inte att skriva när man går in på blogg.se i min mobil :(

Nu ska jag stänga av datan. Eller iallafall sluta blogga för ikväll.
:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du måste trycka på ändra redigerare längst ner i högra hörnet :)

2011-03-18 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback