jag måste köpa en skinnjacka...

      DATUM: 2011-03-17 TID: 16:40:50
Tjabba!
Haha, jag har ingen blogglust alls igentligen, men uppdaterar lite smått ibland när jag inte har något annat att göra. Dessutom så är min lilla vita dator så seeeeg så det tar typ år att lägga upp bilder till bloggen. Tur att man har macen varannan vecka så det blir typ en vecka med jättemycket bilder o en vecka med inte lika mycket. Har ju iPhonen så försöker ta lite kort med den men det blir inte så jättemånga..
Just nu sitter jag hemma.. som vanligt. Passar min syster.. som vanligt.
Det e fint väder idag med. Blir så lycklig av det! När jag gick ut till bussen idag så blev jag så glad att jag började le jättestort. Åt alla som gick förbi. Ledig idag och har inte fått någon hemuppgift eller någonting, skitskönt!
Funderar på och ta upp engelska boken en liten stund. Och hämta upp glassen. Man måste ju ha något att äta om man ska plugga.. eller?
Iallafall. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Duscha är en sak iaf. Sen vet jag inte.
men vi hörs!

Puss ♥



Pallade inte redigera :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback