HATA MENSVÄÄÄÄÄÄRK!

      DATUM: 2011-03-02 TID: 15:58:31
Ojäklar vad rädd jag blev!
När jag skulle gå in på min blogg nyss så stod det att den var avslutad eller flyttad. Fattar ni hur rädd jag blev?!
Men när jag gick in på mitt konto så hade jag allting kvar.. Konstigt?
Aja, får väl se om det funkar nu. Ska snart hämta olivia från skolan. Eller igentligen måste jag göra det nu. Men skriver ett snabbinlägg först. Idag va det en kort skoldag igen. Slutade redan klockan 1. Soft jaaao. Va på världens bästa föreläsning. Det handlade om vad tjejer ka bli utsatta för på internet typ. Och hur enkelt det är för pedofiler att få kontakt med unga tjejer. Sjukt bra var den iallafall. Visste ni tillexempel att det inte är olagligt att skriva snusk till någon på typ fb, bilddagboken eller nåt. Men man kan få 6 månaders fängelse om man frågar någon på stan om han/hon vill knulla? Helt sjukt igentligen.
Ikväll blir det gården. Sjukt längesen jag va där och pallar inte vara hemma en hel kväll som jag varit den senaste veckan. Får dra med mig någon dit. Annars kommer jag få sitta där med massa 98er och känna mig mobbad.. mensvärk har jag också. Ont som fan, så passa er. Bråka inte med mig idag okej?! Bra!

Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback