fint väääder, våren är påväg!

      DATUM: 2011-03-16 TID: 19:35:56
Tjää!
Nu sitter jag här igen. Inte mycket uppdatering jag vet men jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt. Har inget roligt att berätta typ. I skolan har vi något som heter skapande skola. Man är i grupper och så ska man spela in en film som man sen ska visa upp för klassen. Jag tycker att det är ganska kul för man får lära sig mycket om själva programmet som man redigerar i för då kan man göra egna filmer med macbooken sen :D
Smart va? Så på fredag ska vi ut o filma!
Imon har vi ledigt. Väldigt skönt för mig iaf. Det är utv.dag men jag har redan haft mitt så är helt ledig hela dagen.
Ska till torget med bebba men sen ska vi tydligen till skolan en liten stund för hon behövde plugga lite så jag passar på att hänga med. Pallar inte sitta hemma en hel dag ändå. Och hon ska till Joar vid tre så kommer ändå typ sitta hemma från halv fyra (n). Känns som att jag inte har några vänner :(
Haha, mobbad eller vaaad? Aja, lördag kommer äga sönder! Är så jäkla taggad! Men det tar vi senare.
Hoppas ni får en bra onsdagskväll så hörs vi väl antagligen imon. Jag får macbooken nästa vecka btw. Bytte med Isabelle för jag ville ha med den till tylösand så jag o ebba kan filma o ta kort osåååånt :D

Pöss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback