doktorn kan ta sig.

      DATUM: 2011-03-15 TID: 11:23:01
Halluu!
Sitter hemma i min säng just nu. Det är ju skola idag så ska snart dit.
Har varit hos doktorn klockan åtta imorse! Det gick ganska fort men jag har fått beskedet att jag ska få en natt-korsett... det är som en plastsak som man har på sig när man sover. Började nästan lipa när doktorn sa det :(
Det blir ju inte bättre att man ska ha den i typ två år! Så jäkla arg. Får den om ungefär 6 veckor och då ska jag sova på sjukhuset första natten för att se hur den sitter osånt. Seriöst, jag som HATAR sjukhus ska sova på ett.. Och jag har inte ens något allvarligt problem..
Aja nog om det. det är ju sex veckor kvar haha! Pappa sa att om jag skulle sova över hos någon eller så så kunde jag ta av den just den antten. Så det känns lite skönt sådär. Och sen så rätar den ju faktiskt upp ryggen så att den inte är så sne när jag blir vuxen. Måste lära mig att tänka posetivt känner jag..
________________________________________________________________________________________________

Nu snart kommer pappa och hämtar mig så drar vi och käkar lunch på pizzahut. Sen vid ett så ska vi ha utv. samtal och så slutar jag vid typ 4. Har bara två lektioner idag (;
Ikväll blir det träning med alva och sen hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt idag. Är sjukt trött och vill vila så mycket som möjligt så att jag inte blir sjuk. Hoppas ni har en bra dag. Solen skiner ju!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback