/care

      DATUM: 2011-03-17 TID: 19:55:49
ÄR TAGGAD FÖR DUSCHEN!
Haha, skoja men det ska bli sjuukt skönt att duscha. Har längtat efter det hela dan men haft fullt upp hehe..
Jag är verkligen jättejätteglad att våren har hittat hit till göteborg! Mår så himla bra av det typ! Så imorgon tror jag att jag vågar köra på jeansjacka och solisar ;)
Får se, om solen skiner så kör jag på de. Orkar inte gå runt med min vinterjacka längre. Visst, den är dödligt snygg men palla ha en vinterjacka när det inte är vinter längre. Så den läggs in i garderoben ikväll :D
Lycklig cheey. Men jaja, nu så kan jag höra hur duschen ropar på mig. Vi hörs efter.. typ.
Pooooss


bild från idag. ebba e soet ja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback