barnvakt till syster hela kvääällen..

      DATUM: 2011-03-23 TID: 20:43:52
Har ny tagit hand om min syster sen klockan 6. Gjort mat, lekt med henne, hjälpt henne duscha osv.
Haha, det kändes som om det va min unge typ.
Men nu så sover hon. Själv kollar jag på Glee. Eller ja, kollar o kollar. Småtittar lite ibland. Facebook snor min uppmärksamhet hela tiden. Har packat alla kläder tills helgen också. Ska bara packa ner sminksaker, hudprodukter osv. Men det får bli på fredag eftersom jag måste använda dom tills vi åker.
Haha, jag kan verkligen inte laga mat.. skulle göra gröt. FATTAR NI? GRÖT! Och vad gör jag? Jo, jag råkar gå ifrån lite för länge så att det kokar över och bara blir klumpigt. Lyckat eller vad? Fatta då hemkunskapen nästa år. Kommer faila totalt..
Nu tror jag att jag ska sminka av mig och sen bara slappa framför teven/facebook. Ska upp typ sex imon så lika bra att lägga sig tidigt. Missar bigbrother men w/e. Ebba får berätta vad som hände.
Vi hörs imon!
Puss


jag vill också ha någon jag kan kalla min ~

åh, jag hatar kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback