2 hål i ena örat. check

      DATUM: 2011-03-21 TID: 17:44:29
TJENARE MANNEN!
Sista avsnittet av solsidan igår.. ):
Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och skölja av mig. Hade idrott idag o pallade inte duscha i skolan eftersom det va sista lektionen så gör det här hemma istället. Sen ska jag fixa till mig och sen hade jag tänkt ta en sväng till gården och se vilka som är där. Några roliga får vi väl hoppas.
Imorgonkväll blir det träning och sen hem till dh! (desperate housewifes)
Somnade inte förens vid två inatt typ så ska försöka lägga mig lite tidigare idag. Kommer nog inte bli så eftersom det är bigbrother men ska försöka. Jag kom på att det bara är 5 dagar kvar tills mami kommer hem. JAG LÄNGTAR!
Och igår när jag hade duschat och inte hade någonting att göra gjorde jag ett till hål i mitt öra. Så nu slipper jag slösa pengar på de :D
Gjorde inte ens ont typ.
Nu ska jag in i duschen. Vi hörs!
Puss.




Supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback