wallawalla jag lever!

      DATUM: 2011-01-22 TID: 11:11:05
Konstigt va?
Har inte skrivit på typ.. två dar? Men sånt e livet lixx.
Idag har vi åkt båt. Vi fick simma in i en grotta där det var kolsvart och efter typ 5 min så kom man ut till en ascool typ ''lagun'' eller nåt. Efter det åkte vi till en ö som hette Ko Kradan och käkade lunch och chillade. Bilder kanske kommer upp senare. Jättevackert verkligen. Helt turkostblått vatten och kritvit sand.
Igår så blev det en helkväll med linn. Sjukt nice! Först va vi lite på klong dao. Sen vid typ halv tio drog vi till lång beach och gick i vattnet. Det va helt dött där men w/e. Jättemysigt att bara prata.
Ikväll ska jag, mamma & Olivia in till Saladan och käka. Pappa och Magnus ska på någon killkväll så det blir tjejkväll för oss. Kanske shoppar nåt litet. Får se, åker ju till bangkok på måndag & där ska det shoppas!
Nu börjar jag få ont i ryggen. Men vi hörs!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ooh, om det bara var varmt i Sverige .. :) hahah <3

2011-01-22 @ 12:19:17
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback