lyckad kväll!

      DATUM: 2011-01-10 TID: 16:02:23
Hemma efter en grym kväll!
Först så åkte vi (alla 6) en tuk-tuk on till Saladan. Sedan gick vi runt där ett tag och kollade lite. Efter ett tag började vi bli huungriga så då gick vi till en resturang som hette The Corner. Sjuukt god mat hade dom där! Kykling medcashewnötter, muuums. Sedan gick vi och kollade lite till. Hittade ett jättefint armband men mina pengar räckte inte så jag ska in till saladan och köpa det imon hade jag tänkt :D
När vi började bli trötta i benen satte vi oss på ett cafe och köpte glass med huuur mycket chokladsås som helst haha. Iallafall, kvällen blev verkligen lyckad. Ni är så underbara tjejer ♥
Nu blir det sängen för mig. & efter skolan imon blir det stranden med Linn ( http://linnsundbeerg.blogg.se/ ). Jag ska bli bruuuuun!
Kyss



Ser gul ut på bilderna men w/e






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback