Thailand, thailand, thailand

      DATUM: 2011-01-07 TID: 17:24:27
Hela min familj sover men jag är pigg. sjäälvklart är det så!
Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från min första skolvecka. Så att ni får se hur jag har det.
Kan ju redan berätta att min klass är awesome. Seriöst, 7 elever!
Min klass är grym!


idrott på stranden. jag står bredvid hon i ljusblå


såååhääär mycket lyxigt är det att ha pool.
speciellt efter ett hårt träningspass! ;)


min klass ♥
jag längst ut till höger, mitt hår täcker hela mitt ansikte :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du i Thailand?

Sålänge? Du ska väl hem snart så du bor väl inte där?

förklara :)

2011-01-07 @ 17:31:34
Postat av: nadja

haha typiskt Linnea att få håret i anisktet xD

Men du hoppar högt och snyggit iaf, hihi ^^

saknar dig, pussss<3

2011-01-08 @ 01:54:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback