Söndag morgon (för mig)

      DATUM: 2011-01-30 TID: 05:09:52
Hallooooo!
Vad gör ni? Sover gissar jag.
Jag har iallafall precis ätit frukost. Är jätte missnöjd med mitt hår. Det är helt kolsvart!:(
Tänkte gå till stranden idag men får se hur det blir med det. Vädret är inte det bästa. Molnigt men varmt. Men jag vill ju sola. Måste fixa en bränna tills jag kommer hem lixx?! ;o
Om en vecka flyttar vi ifrån våran fina lägenhet som ligger 2 minuter från skolan till en annan lägenhet som ligger kanske 7 minuter från skolan men som har tre våningar. Själv så vill jag verkligen inte flytta härifrån. Den här lägenheten är fett grym. Mitt 3dje hem typ. Menmen, sånt e livet. Ska ändå bara bo i den andra lägenheten i två veckor för sedan sitter jag på ett plan hem till sverige!
- 18 dagar!
Jag fick lite mer pengar ifrån pappa innan han åkte hem så kanske ska dra mig mot saladan och köpa den där tröjan jag har velat ha i typ en månad nu. Den är ganska dyr men jag har inte kunnat sluta tänka på den. Då måste det väl vara värt att köpa den? KAAANSKE kan pruta ner den lite ocksååå?
Nu ska jag pigga upp mig. Med det menar jag klä på mig(;

btw, startar en såndär ''25 dagar'' i nästa inlägg :D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback