sjuk chey

      DATUM: 2011-01-29 TID: 06:07:30
Jaaaa, ni ser ju rubriken.
Vaknade upp med världens huvudvärk, ont i halsen & hela kroppen. Svettas som en gris också haha :(
Så idag blir det att ligga hemma och kolla på film hela dagen. Men självklart ska det ju vara jättefint väder ute. ÅÅÅÅH jag vil sola. Min bränna håller på och försvinna för att jag inte solat på länge. Solade typ en timme igår bara.
Min pappa har åkt hem också. Han åkte tidigt i morse så nu sitter han på ett plan påväg hem till sthlm. Och om mindre än 3 veckor sitter jag på ett plan påväg hem till gbg. Längtar!
Nu, ska jag äta alvedon :D

Kyss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig <3

2011-01-29 @ 17:04:50
URL: http://hhildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback