MIn pappa har kommit!

      DATUM: 2011-01-15 TID: 16:39:52
Hejhallå!
Nu har min pappa landat här i varma thailand. Idag har vi visat honom runt och legat på stranden för det mesta. Vilken blekfis han är! Jag som tyckte att jag var blek..
Men nu dom här två veckorna kommer det inte vara alls så mycket bloggning. Så förvänta er inte typ 3 inlägg om dagen. Kanske något litet från skolan och kanske något litet på kvällen. Jag vill vara så mycket som möjligt med min pappi. Sen när han har åkt hem så är det bara tre veckor kvar tills jag kommer hem! Jag längtar faktiskt lite om jag ska vara ärlig. Fast jag kommer sakna värmen :/
Menmen, sommarn 2011 ser jag fram emot :D
Nu ska jag läsa min nya bok som pappa hade varit snäll och köpt med sig. KOmmer säkert somna med boken i ansiktet men w/e haha.
Förlåt för supertråkigt inlägg (y)

Kyss

Kommentarer
Postat av: william

vill också vara i thailand:D

2011-01-15 @ 17:04:37
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback