min bästavän. läs om ni vill

      DATUM: 2011-01-12 TID: 15:28:25
Ebba Cornelia Alkehag
Bästavän.

För mig är du allt. Allt och lite till faktiskt. Du är en sån där som alla borde ha. Du är ljuset i mitt mörker. Min sol på en regnig dag. En som får mig att skratta när jag är ledsen. En som får mig att må bra.
Du är allt det där en bra vän ska ha. Jag har träffat personer i mitt liv. Personer som har varit falska. Personer som har gjort saker mot mig och sen skyllt allt på mig. Men jag vet att du inte är en sån person. Du är en sån som löser skiten om det händer nåt. Inte bara skyller ifrån sig på andra. Och just det gör dig speciell. Du är speciell för mig ebba. Du har gjort skillnad i mitt liv. Med dig kan jag vara mig själv. Med dig kan jag skratta. Med dig kan jag ha roligt utan att behöva skämmas för vem jag är, vad jag gillar, vilken humor jag har. Visst, ibland är jag jäävligt jobbig. Bara håll med mig för du vet att det är sant. Ibland fattar jag ingenting. Men du skrattar inte åt mig. Du blir inte sur. Du hjälper mig. Du har hjälpt mig uppåt i livet. Ett liv som startade på botten är nu nästan uppe på ytan. Jag hoppas du vet att JAG aldrig kommer lämna dig och jag kan ju hoppas att du aldrig lämnar mig. Jag vill bli en gammal tant och fortfarande ha dig kvar som min bästavän. När jag får barn vill jag ha dig kvar som bästavän. Jag skulle aldrig i hela mitt liv byta bort dig. Du ÄR mitt liv. Du är den jag lever för. Du är den jag andas för. Utan dig skulle jag aldrig orka. Du är så vacker ebba. Jag hoppas du vet det. Man kan stå och stirra på dig i timmar utan att tröttna. Så vacker är du. Din mamma är nog stolt över att ha en så vacker dotter som dig. Du är det bästa som har hänt mig. Och äslkling, vi kan klara allt tillsammans. Även om jag är på andra sidan jorden så klarar vi allt tillsammans. För du finns i mina tankar dygnet runt. Du finns i mitt hjärta hela livet. Jag kommer aldrig glömma dig. En sån fin vän som jag fått äran att lära känna. En sån fin vän försvinner aldrig. Du vet att jag finns här för dig. Dag som natt. Vem bryr sig om det är dyrt at ringa till svergie. Om det är något viktigt måste man väl få snacka eller? Ibland gör man misstag. Men man lär sig av dom. Jag har gjort misstag. Jag har litat på fel personer. Och när vi började snacka mer och mer märkte jag att vi hade litat på samma person. Som svek oss båda. Jag förstod hur du kände dig & du förstod hur jag kände mig. Det var så vi började snacka. Genom en person som svek oss. Så tack till dig. Du gjorde så att jag lärde känna världens bästa vän. En sån vän som man kan lita på. En sån som inte går och berättar ens hemlisar. Tänk alla våra minnen ebba. Och fler ska det bli. Tänk sommaren 2011 lixx. Fatta hur nice vi kommer ha det?
Du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är bäst.
När jag kommer hem så tänker jag bo hos dig för att få vara nära dig hela tiden. Bara så att du vet.
Kyss ♥


världens bästa vän♥

Kommentarer
Postat av: Ebba <3

jag gråter linnea, helt seriöst.

vad fan ska jag skriva?

jag blir ordlös av din otroligt fina text...oherregud!

du ska veta att jag älskar dig tusen gånger så mycket som du älskar mig och om jag inte hade fått in dig i mitt liv hade jag varit död vid det här laget. du är min räddare, den finaste personen på jorden och om jag ska vara ärlig, så är du fan min förebild. du har allt, och jag är så stolt över dig.



vi klarar detta, för du kommer hem snart älsklingmin. åh, du är så jäkla bra!

jag vore ingenting utan dig.

bästavän föralltid, Tack!

2011-01-12 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback