Marknad ftw!

      DATUM: 2011-01-18 TID: 16:43:58
Helluuuu buddies!
Hemma från marknaden nu. Va där en liten sväng med min pappi. En ring, en shortsdress & en tröja fick följa med mig hem denna kväll/dag för er i sverige.
Nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon har vi idrott första timmen. Vi ska dansa flamencodans haha. På stranden också! Så att alla som ligger och solar kan skratta åt oss när vi skämmer ut oss ;(
Trevligttrevligt. NU är det bara fyra veckor kvar tills jag kommer heeeeeem! Saknar min säng så det svider. Och mina friends såklart men det vet ni ju redan right? I helgen ska jag och pappa till bankok. En hel helg för shopping med andra ord! Jag har redan lite saker på vad jag ska köpa. Men det får ni se när jag har köpt det/om jag har köpt det ;)
Jag lovade ju att visa bilder på det jag köpt från marknaden och för en gångs skull håller jag vad jag lovar!


klocka för er som inte ser det

två ringar

skuuuuur!

Resten kommer upp imon för det tar sån tid att ladda upp bilder och jag är sjukt trött

Kyss

Kommentarer
Postat av: ebba

GE MIG SKORNA, NU!

2011-01-24 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback