jappjapp, tråkigt inlägg jag vet

      DATUM: 2011-01-17 TID: 07:14:45
Tjaaa!
Sitter i skolan just nu.. helt blöt.
Blev iputtad/ramlade/hoppade i poolen på rasten. Buusigt (a) haha, men det gör inget. Slutar ändå om en timme och fick ingen skäll alls :D
Håller på med svenska just nu. Man ska göra en broschyr på datan. Så jag ska göra en broschyr om thailand. Och jag gör det i wordpad! Världens sämsta program förövrigt. Det suger feeett. Ska nog läsa lite istället. Det ska jag ändå göra i svenskan så det passar ju bra. Jag har ingen plugglust. Vill bara lägga mig på stranden :(
Efter skolan ska hela familjen + pappa till old town -.-
Jag som ville till stranden. Aja, ska hoppa i poolen när jag slutar skolan igen. Med kläderna på! Dom är ändå redan blöta haha.
Ha en bra dag i skooolan snyggingar!

Kyss


Gammal bild ja0ja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback