jäkla skit blogg.se :@

      DATUM: 2011-01-27 TID: 06:28:08
Skrev ett inlägg förut men det försvann precis när jag skulle publicera det :@@@@
Jag har inte kunnat skriva för att jag har varit i bangkok i tre dar iaf. Shoppat som en galning så nu är jag pank :(
Imorgon är det pappas sista dag så jag tror att vi ska käka i saladan och sen dra till stranden och dricka drinkar på indianen och kolla på fireshows Sånt som pappa gillar vetni ;)
Nu har jag precis blivit klar med min bokredovisning så ska börja på musiken nu. Ska skriva ett arbete om 70-80 talet -.- tur att jag redan skrivit om 70-talet. Jag kan ju säga till er att det är sjuuuuukt tråkigt :(
Slutar vid två och då drar jag hem och fotar allt jag har köpt. Sen blir det stranden en stund och ikväll är det avskedsmiddag för Elina :(
Hon åker på söndag så imorgon är hennes sista dag i skolan. Kommer sakna dig!
Har hört att det är kallt i sverige också så jag passade på att köpa en vinterjacka! Smart va? :D
Jag tror också att jag har övertalat mina älsklingsföräldrar! BÄST ÄR NI!
Skriver om vad när jag är helt säker. Men jag är 97% säker på att jag får:D
YÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Nu ska linna plugga. Ha d
- 20 dagar kvar

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback