jag vill inte

      DATUM: 2011-01-28 TID: 17:52:02
Hej på er!
kom precis hem från staden. Känner mig inte alls bra. Ont i halsen,huvudet & jättestel:/
vill verkligen inte bli sjuk nu. Och som grädden på moset åker pappa hem imon:(
Han åker redan klockan sju på morgonen. Så¨jag ska chilla hela dagen imorgon och hålla tummarna för att jag inte blir sjuk. Hoppas ni har en roligare fredagskväll än vad jag har. Fast det var god mat & jag fick med mig något litet hem. Man kan verkligen inte komma hem från saladan tomhänt. Denna gången blev det 4 neccesärer i olika storlekar. Mycket bra att ha i väskan. ( visar bild imon )
Näää, nu ska jag soooova. Godnatt snyggingar

Kyss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Otroligt fin bild Linnea! :D

2011-01-28 @ 18:22:04
URL: http://hhildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback