JAg är trött på en fredag? ;(

      DATUM: 2011-01-14 TID: 15:45:48
Hej och förlåt för dålig uppdatering!
Nu är det fredag igen. Jag har fyra veckor kvar i skolan. Jag åker hem om fem veckor! Allt går så sjukt fort :O
Just nu sitter min pappa på ett flyg påväg hit! Till Thailand! Han ska stanna här i två veckor. Vi har inte träffats på över en månad och nu ska han vara med mig i två veckor :D
Idag har jag legat på stranden hela dagen. Slutade skolan klockan tolv. Och ääääntligen har man blivit lite brun. En månad senare haha (;
Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt. Ska kolla klart på filmen jag började på. Är jättetrött.. som jag alltid är.
Hoppas ni har en bra fredagkväll. Första veckan i skolan avklarad för er!
Vänta bara till sportlovet. Då är djävulen tillbaka :cool: haha nej kanske inte djävulen. Eller mjaaa jag vet inte. Är jag så jobbig? ;)

Kyss


Har jag laddat upp denna förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback