it's a big big world, it's easy to get lost in it.

      DATUM: 2011-01-19 TID: 09:10:11
Hemma från skolan och livet rullar på.
Jag har så mycket att göra så att jag måste plugga HEMMA?! hur orkar jag. Va dom tvugna att skicka med så mycket? Blir antagligen att stanna till klockan fyra i skolan imon också. Måste få klart allt skolarbete snart så att jag bara kan slappa dom sista veckorna eller vad säger ni? (;
Ska ju till bankok söndag - tisdag och då missar jag ju två skoldagar också.. menmen, jag ska klara detta! INte deppa!
Ikväll blir det middag med mina guuuurls. Ebba åker hem på fredag ;( så hon får bestämma vart vi ska käka!
& jag har bestämt mig för att flytta upp på vinden när jag kommer hem. Mycket mer plats + att jag får göra om det HUR JAG VILL! Har hittat en assnygg tavla som jag kanske ska köpa här. Kommer passa perfekt :D iiiiih, imorgon är det exakt fyra veckor kvar tills jag kommer heeeem!
Om jag längtar?! Nu ska jag sätta mig ute på altanen med min underbara bok! Har redan läst ut den första hehe :$. Tur att det finns 14 böcker i den serien så jag kommer ju ha något att göra när jag är hemma i kalla sverige. Fast.. bara fem stycken är på svenska ;o resten är på engelska men det blir nog bra ska ni se. Får ju öva lite på engelska haha.

Lovade ju att visa bilder på allt jag köpte från marknaden igår fast jag la bara upp tre saker.
Så idag kommer dom två sista!


Lila vit randig shortsdress. (passande att jag har lila bh:D)



svart t-shirt med krona på

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback