ingenrubrik

      DATUM: 2011-01-29 TID: 15:27:21
Hej och förlåt för att jag inte uppdaterat!
Internet har krånglat hela dagen idag. Intekul!
Jag stack iaf ner till stranden även om jag kände mig sjuk. Pallade inte ligga inne en solig dag. Kunde lika gärna sova i solen om ni fattar vad jag menar?
Sen började det blåsa så då gick jag & mami hem. Vi färgade mitt hår, som skulle bli mörkbrunt. Jag tycker att det blev svart :/
sen stack hela familjen ut och käka middag. Det kändes tomt utan pappa :/
Nu ska jag snart sova. Mår fortfarande inte speciellt bra.. lovar att blogga bättre imon också. Om internet vill sammarbeta vill säga.
Hoppas eran dag har varit/är najs :D

Kyss

längtar till sommaren i svergie, jaaaaaa0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback