hoppsan

      DATUM: 2011-01-12 TID: 15:06:26
Oj då. Har helt glömt bort att blogga idag. Får väl skylla på att jag va i skolan och efter det stranden hehe..

Iallafall, nu är jag hemma! Var i skolan till klockan 2 sen direkt ner till stranden och schteka där tills solen gick ner. Det va niiiice. Vid 7tiden blev det middag. & nu är jag hemma.
Idag hade vi idrott. Fotboll på stranden.. barfota.. och varmt. Men kul iallafall. Efter det blev det poolen som vanligt & resten av dagen spenderade jag med min engelskabok (y) Är nästan klar med engelskan så det är faktiskt vääldigt skönt. Man jobbar på ett helt annat sätt här. HUr skönt & avslappnat som helst!
Och alla mina underbara kompisar jag fått här gör ju dagen ännu bättre. Jag kan ju berätta vad alla heter!
Linn, Elina, Ebba, Solveig, Eveline, Emma, Rebecka, Lucy & Rickard. Haha, hur gött har inte han det? Bara tjejer (;
Jag har fått typ hundra myggbett. Hela min fot är uppsvullen av små röda bett som kliar :/

Bilder från några dagar som är guld värda!

0

haha sötnos ♥


ni är grymma!

fattar ni hur stor den va eller?

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback