hemma, i tio minuter

      DATUM: 2011-01-08 TID: 10:54:35
Kom precis hem från stranden. Det är verkligen härligt här!
Ska in till Saladan om några minuter. Vi ska ju somsagt på marknaden som är där. Hoppas jag hittar något. Längesen jag shoppade nu ;)
Efter det blir det nog käk på stranden. Ska dra mig mot 7eleven och leta efter redbull som jag inte hittade igår :(
Ikväll blir det väl att bara slappa och kolla på film eller nåt. Jag är typ trött 24/7. Måste bli bättre på att ta bilder också. Och så ska jag lära mig att redigera i photoshop. Och så ska jag fixa en ny design. Eller be någon som är riktigt bra på det att fixa en. Det är ju lite roligare att blogga/läsa en blogg om man har en snygg header. Tycker inte ni det?
Men denna får duga sålänge. :D Juste, ska fixa smajlisar till bloggen också! Det kan jag göra ikväll. Ska nog fixa ganska mycket med bloggen ikväll. Om jag får tag på min redbull :D
Jag visar vad jag köper/om jag köper nåt senare. Haha, aaa för det går ju inte nu. Efterbliven :(
Men ha d gubbs ♥


haha, förlåt för oseriös bild men den får duga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback