hej på er

      DATUM: 2011-01-10 TID: 08:42:47
Eller ja, kanske ska säga godmorgon på er i sverige. Första dagen i skolan för er. Taggade?
Skulle inte tro det va ;)

Själv har man redan varit i skolan. Kom hem nyss. Ska snart spela kort med syster. Sen lite senare ska jag in till stan och käka middag med mina klasskompisar (som bara e tjejer). Ska bli hur mysigt som helst!
Får se om det blir en promenad ikväll igen. Det va så sjukt skönt att få röra på sig. Kan inte beskriva känslan. Jag har bara tjockat mig i tre veckor men nu så ska det bli ändring. Motion står på schemat! Får ju börja lite nu eftersom jag och bebba ska träna tre gånger i veckan (!) när jag kommer hem.
Nu tjatar olivia så det är väl bäst att börja blanda kort tror jag. Skriver mer senare!

Mitt mellanmål:

mums




fick ta kort med systemkameran för magnus har med den lilla på dykningen. Sååå, inte världens bästa bilder.

Kommentarer
Postat av: bebbis

hej älski, jag hoppas du har det jäkligt varmt och skönt. du saknas här hemma ska du veta. av alla verkligen! kommer vara avis på din bruna kropp när du kommer hem sen :( btw, jag köper gymkort denna veckan, du får fixa det när du kommer hem sen. <3

2011-01-10 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback