haha, seg jag ääääär

      DATUM: 2011-01-10 TID: 10:24:08
Sådär!
Nu är jag färdigfixad för en kväll på stan. Haha, nej men vi ska ju somsagt käka middag inne i Saladan idag. Kommer bli riktigt lyckat det känner jag på mig!
Magnus har fortfarande inte kommit hem med den lilla kameran så fick ta kort med den stora. Det fick bli på kläderna nu, ser helt miffad ut att ta kort på anisktet utan någon fotograf (;
Men jag har bara lite mascara på mig och håret utsläppt. Är ju så brun i ansiktet så behöver inte puder längre. Ha ha ha, skämt o sido men jaaa, lite brun får jag ju erkänna att jag är.
Juste, om ni vill att jag ska skriva om något speciellt så är det bara att säga till. Just nu skriver jag ju bara om min vardag lixom. Fast.. jag är ju på andra sidan jorden tss.
Men kom gärna med förslag på vad jag ska skriva för jag börjar få slut på ideér :/
Ha en go dag/kväll så hörs vi senare!

publishme krånglar igen. Måste skynda så får ladda upp outfiten sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback