Fet kväll!

      DATUM: 2011-01-19 TID: 16:49:09
Godkväll!
Eller ja, god middag för er i sverige.
Min kväll blev lyckad som vanligt. VI började med att kolla på film hos Eveline. Sen drog vi oss mot bamboo och käka där. Efter det blev det en drink på blue angel bar. Jag tror det hette så. Vi snacka om allt mellan himmel och jord kan man säga. Så sjuuuukt mysigt! Lite senare under kvällen så råkade Elina tappa sin mobil i ett såkallat ''bajshål''. Typ som ett avlopp fast det var bara ett hål i marken. Stackarn, det blev byebye för den mobil:/
Ohjuste, tagga fredag Linn! Kommer bli så sjukt kul!
Nyfikna? (;. skulle inte tro det va?!
Nu ska jag sova så jag orkar skolan imon. Ska ju somsagt stanna till kl 4 -.-
Menmen, måste ju få klart allt innan jag drar mig mot sverige igen. ååååh, hur ska jag klara att byta ut 35+ mot typ 9- ? Intekuuuuul!
Aja, ska sluta tråka ut er med mina deppinlägg om mitt skolarbete haha.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback