arg på Saladan

      DATUM: 2011-01-30 TID: 11:21:09
Hemma från Saladan nu. Eller har varit hemma ett bra tag men w/e.
Va jätte shoppingsugen men hittade INGET fint! Sånt blir jag så sur på. När man verkligen vill shoppa så finns det ingenting..:/ stackars mig.
Hittade en ashäftig tavla som vi ska köpa bara. Den kommer sitta som en smäck när jag flyttar in i mitt nya rum. Dvs, vinden hemma :D
Ska få en såkallad ''walk in closet'' också! HUr nice? Jättenice!
Det blev ingen stranden idag. Solen tittade bara fram i typ 2 timmar och det när vi var inne i Saladan. Så inget schtek idag. Får bli imon eftersom vi har studiedag imon. Sitter och kollar på min gamla blogg llinneababy.blogg.se
Haha, vilket arkiv asså. Inga roliga inlägg och huuur lite bilder som helst?! Det blir det ändring på i denna blogg. Tycker faktiskt att jag varit ganska duktig med både update & bilder. Sen kanske jag inte är lika bra som kissie på att skriva men jag skriver för att det e kul. Inte för att tjäna pengar. Ska nog fixa en ny kategori också. Hiss&Diss tror jag att jag ska börja med.
Tipsa gärna saker som jag kan skriva om. Börjar få slut på ideér haha.
Börjar med ''25 dagar'' i nästa inlägg.

Kyss

En bild på mig i början av resan. Haha fjant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback