25 DAGAR

      DATUM: 2011-01-30 TID: 11:50:28

Jag hade tänkt köra en sånhär 25 dagar sak igen eftersom jag inte gjorde klart den förra gången. Ska försöka klara det den här gången haha!

________________________________________________________________________________

Dag 1 – En bild på mig + tio fakta om mig

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Dag 3 – Min favoritårstid och varför

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu

Dag 6 – Typ av killar jag faller för

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon

Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 9 – Bild på mig och min bästavän

Dag 10- En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Dag 11- Någonting jag oroar mig för

Dag 12- En bild på ett ställe jag har varit på

Dag 13- Mitt drömbröllop

Dag 14- Min favoritblogg

Dag 15- Någonting jag ångrar

Dag 16- Innehållet i min väska

Dag 17- En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

Dag 18- Vad jag åt idag

Dag 19- En bild på det jag köpte senast

Dag 20- Min favoritfilm

Dag 21- Vad jag ska göra i sommar

Dag 22- Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Dag 23- En låt som får mig att gråta

Dag 24- Mitt favoritprogram – och varför

Dag 25- Min favorithögtid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback