Ut ikväll yäää

      DATUM: 2011-02-04 TID: 11:35:00
Heeeeeeeej!
Idag är det fredag - wihoooo!
Är lite stressad. Ska till linn nu snart med eveline. Vi ska ut ikväll! Yääää. Ska dra till long beach och käka där sen så vet man aldrig vad som händer ;)
Hahaha...
Är halvfärdig. Ska ta på mig ett par shorts och få pengar sen sticker jag och sminkar mig hos linn. Kameran är med så ska försöka ta några bilder. Hoppas ni har en nice fredag!
Nästa vecka är det sista fredagen i thailand. Känns sådär... Så om tre veckor exakt så är jag på fritidsgården och säger hej till alla mina vänner!
Puss


Inte ens halvklar :(
Update, bytte tröja, visar när jag är färdigfixad (y)
Ingen helkroppsspegel heller. Ett stooort problem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback